Wednesday 27 December 2017

Handel na rynku forex szkolenia filipiny


Forex, kontrakty CFD i złoto FXCM A wiodący broker Forex CO TO JEST FOREX Forex to rynek, na którym obracają się wszystkie waluty światów. Rynek forex jest największym, najbardziej płynnym rynkiem na świecie, którego średnia dzienna wartość obrotów przekracza 5,3 biliona. Nie ma centralnej wymiany, ponieważ handluje ona bez recepty. Handel na rynku Forex pozwala kupować i sprzedawać waluty, podobnie jak handel akcjami, z wyjątkiem tego, że możesz to robić 24 godziny na dobę, pięć dni w tygodniu, masz dostęp do transakcji na marżach i zyskujesz ekspozycję na rynkach międzynarodowych. FXCM jest wiodącym brokerem na rynku forex. HANDEL WIELU RYNKÓW NA JEDNEJ PLATFORMIE Dzięki FXCM możesz wymieniać swoją opinię na temat Forex, indeksów giełdowych i towarów za pomocą jednej potężnej platformy. Stworzony w firmie, aby sprostać wymaganiom handlowców z całego świata, Trading Station oferuje niezrównane doświadczenie handlowe. Dzięki usłudze Trading Station nie tylko uzyskasz solidny i wygodny dostęp do desktopów, sieci Web i urządzeń mobilnych, ale także zyskujesz przewagę handlową dzięki możliwościom platformy unikatowej dla pojedynczej oferty oprogramowania. Zbadaj stację handlową. Wielokrotnie nagradzana obsługa klienta i niezawodność Dzięki najwyższej klasy edukacji handlowej i potężnym narzędziom, prowadzimy tysiące handlowców poprzez rynek walutowy z 247 obsługą klienta. Odkryj przewagę FXCM. 1 W niektórych przypadkach konta klientów niektórych pośredników podlegają znacznikom. FXCM Customer Trading Metrics Maj 2018 ir. globalbrokerage. info. Free Forex Training i Seminaria Czy naprawdę potrzebujesz wziąć udział w płatnych seminariach Czy wszystko, czego się nauczą, jest online i za darmo Zaoszczędź pieniądze i umieść je na swoim rachunku forex. Ponieważ większość podstawowych samouczków i szkoleń, które potrzebujesz, aby rozpocząć, są już dostarczane przez brokerów forex. Bardziej dogłębna wiedza znajduje się już na stronie, odpowiednio nazwana Jak handlować na rynku Forex. A może nie8230 Kto wie Może nadal potrzebujesz handlu forex i seminariów, które występują 1 8211 3 dni. I to sprawi, że będziesz ekspertem od forex. Możesz nauczyć się podstawowego i zaawansowanego treningu w 3 dni. I ty będziesz milionerem w 4. dniu. Będę dla ciebie wyzwaniem. Przed przystąpieniem do seminarium należy wykonać następujące czynności: Jeśli wykonałeś te 3 czynności i uważasz, że nadal musisz uczestniczyć w seminariach, bądź moim gościem. Weź udział w płatnych seminariach. Odwiedzam Twoją witrynę już od jakiegoś czasu. i chcę podziękować za dzielenie się wiedzą. Planuję otwarcie rachunku handlowego. wszelkie sugestie co jest najlepsze dla nowicjuszy takich jak ja (mieszkam na Filipinach). Także i8217m trochę pomieszało z rynkiem konwersacji. planuję otworzyć konto na 500 osób, więc chcę zapytać, ile mogę z nich kupić. Mam nadzieję, że wkrótce się odezwę. Steve Happy Fx Trader Po prostu również. Uważam, że filmy od Mario Singha są naprawdę pomocne szczególnie dla początkujących. Jedyny problem polega na tym, że używa angielskiego z Singapuru. hihi metisetrade Bwayan Jordison po prostu również udostępniamy, my w MetisEtrade Inc. również harmonogramy seminariów na temat podstawowych rynków walutowych, jak korzystać z platform, analizy fundamentalnej i technicznej, I8217D SZACUNEK ODPOWIEDZI WIELKIMI SIR. Cześć, mogę się z tobą skontaktować za pomocą przycisku kontaktowego na twojej stronie i zdecydowałem się tylko skomentować. Chcę po prostu wypróbować forex, a broker sugerowany na tej stronie to XE Markets. Obecnie oferują otwarcie konta z 30 bez depozytu. Ale zanim zdążyli, potrzebują dowodu mojej identyfikacji, boję się, że moje konto się rozwali i będą mnie ścigać. Czy powinienem podać im informacje, których potrzebują Forex i CFD są produktami lewarowanymi, które niosą ze sobą wysokie ryzyko dla twojego kapitału, i że możesz stracić więcej niż początkowa inwestycja. Transakcje lewarowane mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów, dlatego upewnij się, że w pełni rozumiesz związane z nimi ryzyko i zasięgnij niezależnej porady, jeśli to konieczne. Analiza historyczna wstecz to proces przeglądania wykresów z poprzednich lat, tygodni lub dni w celu potwierdzenia skuteczności systemu. Mówiąc prosto, patrzysz na przeszłe wykresy, aby wiedzieć, czy twój system działał dobrze, jak przewidujesz, czy nie. Każdy nowy i doświadczony inwestor na rynku forex przeprowadza backtesting, ponieważ pozwala przedsiębiorcy zdobyć wiedzę i zaufanie do swojego systemu oraz dokonać niezbędnych poprawek i reguł, aby znaleźć system, który działa dla nich. Oprogramowanie Forex Backtesting Większość firm forex pozwala na przeglądanie wcześniejszych wykresów, a nawet ich pobieranie, gdzie można oznaczyć (za pomocą ołówka i papieru) i handlując, patrząc na jeden pasek na raz (symulując prawdziwą sesję handlową). Istnieje oprogramowanie, które zrobi to za Ciebie. Jednym z nich jest tester forex. Cóż, myślę, że jest to jedyne oprogramowanie do testowania wstecznego. Zarówno firma brokerska forex ma funkcję, czy nie, możesz handlować ręcznie lub demonstracyjnie. Handel demo może być długi i męczący. Korzystając z oprogramowania do testowania wstecznego, możesz natychmiast przetestować strategię, ponieważ możesz kontrolować czas pojawiania się każdego paska. Wniosek: Bez względu na to, jaką metodę podejmiesz, zawsze pamiętaj o przetestowaniu swojej strategii, zanim zaczniesz handlować na żywo. Albo przez testowanie wstecz, handel papierami albo handel demo. Musisz zdobyć pełne zaufanie do swojego systemu transakcyjnego. Jeśli chodzi o handel forex, każdy system handlu ma swoje własne zasady dotyczące wejścia i wyjścia, zarządzania pieniędzmi oraz ryzyka i nagród. Ale reguły systemu, zarządzanie wejściami i pieniędzmi to najłatwiejsza część systemu. Najtrudniejszą częścią systemu jest 8220exit8221, ponieważ tam, gdzie you8217ll zarobić lub stracić pieniądze. Co gorsze, sytuacja jest przegraną propozycją. Kliknięcie tego przycisku wyjścia może wydawać się herkulesowym zadaniem dyscypliny i siły. Większość ludzi załamuje się w tym momencie i wpada w otchłań samozaparcia, myśląc, że rynek w końcu wróci i odzyska swoje straty. Ale rynek nigdy nie wrócił, a jego konto handlowe zniknęło. I8217m tutaj, aby powiedzieć ci, co myślę o utracie transakcji, jak złagodzić ból, który przynosi, jak wyjść z gracją i jak tego uniknąć w pierwszej kolejności. Unikaj utraty transakcji, koncentrując się bardziej na wyjściu. Gdy zobaczysz transakcję, skoncentruj się na wyjściu, a nie na wejściu. Przedsiębiorca handlujący nowicjuszami spróbuje uzyskać 8220 obrazów 8221, gdy zobaczą sygnał wejściowy. A czasami celowo starają się przekonać samych siebie, że wzór jest rzeczywiście 100 trafny. Mają obsesję na punkcie udowodnienia sobie, że mają rację. Powinieneś postąpić odwrotnie. Powinieneś zawsze próbować udowodnić, że się mylisz i zawsze szukaj wyjścia raczej niż wejścia. Cytując Sun Tzu8217s Art of War: Zwycięscy wojownicy wygrywają najpierw, a następnie idą na wojnę, podczas gdy pokonani wojownicy idą na wojnę, a potem starają się wygrać. Dowiedz się wcześniej, że Twoje wyjście będzie opłacalne, a ty wygrałeś ten handel, zanim jeszcze go dokonasz. Kiedy podejmiesz takie podejście, zauważysz, że będziesz miał mniej transakcji. Ale jakość tych transakcji z pewnością wzrośnie. Natychmiast zamknij przegraną wymianę i przenieś się Jest to prawdopodobnie najtrudniejsza akcja, którą należy podjąć, by przegrać. Akceptacja faktu, że źle się zgadzasz, jest oznaką dojrzałości przedsiębiorcy. Podczas gdy nowicjusze będą starali się utrzymać handel, życząc sobie, aby rynek się odbił. Prawdopodobnie istnieje inna szkoła myślenia, jeśli chodzi o tę strategię. Rynek nie idzie w linii prostej i czekają, aż odbije się nawet na chwilę. To chyba prawda. Ale wolałbym to teraz skończyć niż mieć nadzieję, że rynek wróci po mnie. Co się stanie, jeśli I8217m źle również w tej części? Bycie błędem dwa razy w jednym handlu może być najgorszym odczuciem i może zaszkodzić przyszłym transakcjom. Nigdy nie ryzykuj zbyt dużo pieniędzy W sumie wszystko sprowadza się do kwoty pieniędzy w handlu. Handel demo jest fajny, ponieważ używane pieniądze nie są prawdziwe. I dlatego każdy przegrany handel na koncie demonstracyjnym jest dla ciebie niczym. Ale jeśli chodzi o prawdziwe pieniądze, 8220shit zbyt często uderza w fan8221. Ryzykuj tylko tyle pieniędzy, ile ci wygodnie. Musisz mieć dobrą strategię zarządzania pieniędzmi na swoim systemie transakcyjnym. To jest różne dla każdego narodu. To dlatego mamy pojęcie apetytu na ryzyko. Niektórzy ludzie lubią ryzykować wysokie, a niektórzy ludzie nie. Osobiście nie lubię ryzykować wielu pieniędzy w jednym handlu. Cóż, kiedyś dużo ryzykowałem, ale się zmieniłem. Osobiście ilość pieniędzy, które ryzykuję w jednym handlu, wynosi 2. Max. Nie rozumiem tego. Zauważyłem, że I8217m bardzo wygodnie traci tę ilość pieniędzy, więc nie mam paniki, gdy tracę handel. Po prostu zabijam ten przegrany handel i ruszam dalej. Cokolwiek robisz, utrata handlu nie jest dobrym uczuciem. Pamiętaj jednak, że handel forex jest biznesem i należy go traktować jako taki. Ostatni tydzień był bardzo dobrym tygodniem. Czy zarabialiśmy piekło tak. Miałem okazję przejechać ruch rynkowy ponad 800 pipsów na EURCHF. I na miejscu, przepowiedział ruch na tydzień przed analizą pierwszego tygodnia analizy rynku Forex. My New Toy iPad 2 Ta wymiana, jazda na wysokim wzniesieniu, dała mi szansę na nagradzanie się nową zabawką. Kupiłem iPada 2 dla siebie, aby wynagrodzić sobie dobrze wykonaną pracę. Jeszcze go nie mam, a I8217m wciąż czeka na dostarczenie. Będę zamieszczać zdjęcia po jego nadejściu. Mam tendencję do handlu dobrze oglądania telewizji i zarobiłem wszystkie zyski, leżąc na kanapie w moim telefonie komórkowym. Ale handel mobilny sprawiał, że moje oczy bolały z powodu bardzo małych liter. Pomyślałem więc, że kupię iPada dla lepszego mobilnego, elastycznego handlu, a jednocześnie będę mógł czytać książki, nie zajmując mojego biurka książkami, które już skończyłam. Analiza rynku Forex Dosłownie przesunął się w ciągu dnia. Możesz teraz czerpać zyski, jeśli chcesz być na bezpiecznej pozycji w codziennych transakcjach, ponieważ może to odciąć, aby sprawdzić opór. Mogliśmy zobaczyć kolejny trend spadkowy na kolejny tydzień. Jest to zdecydowanie trend spadkowy w skali miesiąca. Wejdź w transakcje zniżkowe. To dobra okazja, aby się nie spieszyć. Jego codzienny trend spadkowy. Breakout downtrend co tydzień. Ciągle trend spadkowy w skali miesiąca. Wykonuj krótkie transakcje, ponieważ jest to bardzo silny trend zniżkowy. Downtrend codziennie za zerwanie silnego wsparcia na 1.05034. Jest to dobry wskaźnik nadchodzącego trendu spadkowego co tydzień. Miesięcznie nadal nie jest pewne. Może być cofnięciem. Idź KRÓTKO. Jest to trend spadkowy dla dziennych i tygodniowych. Ale uważaj, trzymając pozycję zbyt długo. Wygląda na to, że na 1.21822 jest opór i nie można go kontynuować. Może to być również oznaką wycofania, ponieważ rynek poruszał się dosyć dramatycznie codziennie. Co tydzień jest to trend wzrostowy. Nadal nie jesteśmy pewni, czy to cofnie, czy nie. Tylko bądź ostrożny. Miesięcznie to zdecydowanie trend wzrostowy. Długo czekałem na EURCHF. Ponieważ miesięczny sygnał mówi nam, że nadchodzi wielki trend wzrostowy. Ale bądź ostrożny długo, codziennie lub co tydzień, ponieważ nadal nie wiemy, czy nastąpi cofnięcie, czy nie. Wprowadź na własne ryzyko. Codziennie pojawia się przełom. Nawet jeśli EURCHF jest wprost proporcjonalna do USDCHF, ta para walutowa zamiast się wycofywać, pozostała silna. Tutaj może być okazja. Dziennie jest w trendzie wzrostowym. Tygodniowy to zdecydowanie trend wzrostowy. Miesięcznie to trend wzrostowy. Chciałbym kupić transakcje typu "uptrend" w tej walucie. Oświadczenie Niniejsze czasopismo poświęcone wymianie handlowej służy wyłącznie celom edukacyjnym. Proszę nie brać tych zaleceń handlowych i nie ponoszę odpowiedzialności, jeśli kiedykolwiek stracisz pieniądze na rynku forex. Główną atrakcją ubiegłego tygodnia jest wymiana EURUSD, a kapitał jest obecnie na poziomie 20. Patrząc na wykresy, myślę, że jest coś gotowanego dla EURCHF. Zapamiętaj naszą analizę EURCHF, że jej gotowanie idzie w górę Cóż, wzrosła, ale wygląda na to, że wielu wciąż zwodzi parę. Interesujące jest to, że rząd szwajcarski wyraził gotowość do interwencji, jeśli para osiągnie około 1,2000. W zeszłym roku jest to punkt zwrotny, w którym eksporterzy wyrażają żal za wysokie kursy walutowe, a firmy są dotknięte. Teraz ta para unosi się na tym poziomie 1,2000. To może być świetny pomysł, aby iść długo i budować pozycję, jak idziesz. Akcja cenowa opowiada o tej samej historii, 8220 Chcę pójść w górę8221. Należy pamiętać, że zanim trend się odwróci, może dojść do konsolidacji8230 Ten ruch w górę, który przewidujemy, może być poprzedzony konsolidacją najpierw, zanim się posunie, lub może kontynuować, zanim jeszcze wzrośnie. Zmniejsz straty na stopach i bądź na tyle elastyczny, aby wiedzieć, czy się mylisz. Kilka razy się myliłem, więc to samo się tu dzieje82. Handluj na własne ryzyko. Wykres 8 godzin EURUSD Wszystkie kursy były na naszą korzyść. Na początku tygodnia spodziewaliśmy się przełomu, 2 tygodnie wcześniej. I poprawne, że jesteśmy na tym wezwaniu i jeśli poszedłbyś w krótkim czasie ze mną, mógłbyś zarobić ponad 300 pipsów. W tej chwili szukamy bardziej przejrzystej akcji cenowej. Wchodząc do handlu wewnątrz kumo, zakładając, że chmura się rozpadnie. Tak właśnie myślę, gdy otworzyłem handel w EURUSD. Okazało się, że jest to skuteczna strategia. Jak wiadomo, płaska linia w chmurze kumo oznacza silny opór. Podczas gdy ja także narysowałem własne linie oporu, Ichimoku potwierdził, że rzeczywiście ma duże prawdopodobieństwo, że się nie złamie. Więc zakładam się więcej. Opór na 1,3500 to dla mnie martwy gratis. Spójrz na świeczniki ustawiane w linii prostej. To jest kolejna okazja, aby dodać więcej pozycji z zysku, jaki miałem na pierwszym, aby handlować blisko 1,33 i 1,32. Ogółem zdobyte pipsy 1.687 Kupiłem nowy komputer z zysków, które zarobiłem na tym handlu. Powodem tego jest to, że ostatnio dużo podróżowałem. A mój telefon właśnie wygrał. Nie mogę szczegółowo przyjrzeć się wykresom. A także, I8217 przyglądałem się temu laptopowi przez długi czas i myślałem, że otrzymam go jako nagrodę, gdy dokonam dobrego handlu. Wziąłem trochę pieniędzy i kupiłem ten laptop, a wszystkie pozostałe zostają ponownie zainwestowane. To świetny laptop. Uwielbiam to, czego się nauczyłem Chociaż osiągałem zyski z ostatniego handlu. Nie byłem całkiem szczęśliwy. Ponieważ obstawiałem naprawdę duże w biznesie prawdopodobieństwa. I wiem, że z czasem prawdopodobieństwa mogą mnie uderzyć. Postaram się teraz zmniejszyć ryzyko i zadowolić się konsekwentnym zarabianiem pieniędzy w bezpieczniejszy sposób, niż zakładaniem dużych i trudnych i dużych zysków, ale z dużymi wypłatami. Co jest twoją nagrodą dla siebie w nadchodzące święta, właśnie uświadomiłem sobie, że naprawdę sucking na piśmie. Ciężko pracuję, aby napisać kursy handlu forex. Szkoda, że ​​nie mogłem uczynić go bardziej przyjemnym. Właśnie dlatego I8217m zamawia niektóre książki o pisaniu. Naprawdę chcę podzielić się miłością z handlu forex i myślę, że moja niezdolność do wyrażenia tej miłości w pisaniu ograniczyłaby mój zasięg tylko do większej liczby osób. Właściwie to kupiłem książki, ponieważ dziewczyna mnie odrzuciła. Ta piękna kobieta, menadżer z popularnego łańcucha kawowego, umawiałam się przez jakiś czas, właśnie to nazwałem. Ona nie wie, że mam bloga, więc myślę, że to dobrze. I8217m kupuje książki, więc mogę o tym zapomnieć. Czuję się zdruzgotany8230 Z drugiej strony wydaje się, że jest wielu sprzedawców ubezpieczeniowych. Facet już zadzwonił do mnie sprzedając ubezpieczenie. Mógł pomyśleć, że popełnię samobójstwo po złamaniu serca. Ten post nie jest w żaden sposób powiązany z transakcjami na rynku Forex. Ale zrzut ekranu mojego handlu wygląda dobrze. Wygląda na to, że krew kapiąca w prawo Kinda wyjaśnia, jak się czuję. Jeśli podążasz za moją prognozą forex i zdecydowałeś się wziąć ze sobą handel, mamy teraz 120-procentowy zysk w momencie pisania tego tekstu. Bardzo dobra marża zysku. Ale nie o tym dzisiaj będziemy rozmawiać. Podczas gdy wczoraj leżałem w łóżku. Pomyślałem sobie. Wszystkie wskaźniki i wszystkie strategie są dostępne w Internecie, w książkach i mentorach. Dlaczego jest tylko kilka osób, które odnoszą sukcesy w handlu forex. Na Filipinach nie spotkałem ani nie spotkałem kogoś, kto odniósłby sukces na tyle, by przyciągnąć uwagę mediów. Czy to naprawdę ze strategiami lub wskaźnikami, które sprawią, że inwestor forex odniesie sukces? Czytałem książkę o różnych traderach rynku forex. Zauważyłem, że większość z nich to lekarze, emerytowani wojskowi lub sportowcy. Ludzie, którzy są twardzi psychicznie lub znają się na psychologii. Być może rzeczą związaną z handlem na rynku Forex jest to, że jest bardziej w umyśle niż w przypadku wskaźników. Nikt też nie wie, jaka będzie przyszłość wykresów lub kiedy trend zacznie się lub skończy. Nikt tak naprawdę nie wie, kiedy nastąpi odwrócenie lub wsparcie i opór złamie się lub odbije. Nikt tak naprawdę nie wie. Mamy tylko wskaźniki, które mówią nam, co może się wydarzyć, a my wciąż musimy decydować i podejmować ryzyko. Tak więc, na dole jest8230 To dotyczy ryzyka. Zarządzanie ryzykiem i zarządzanie pieniędzmi. Musisz mieć tylko przyzwoitą strategię, na której możesz polegać i zastosować do niej zasadę zarządzania pieniędzmi. Podejmij ryzyko. Wiemy od początku, że handel na Forex jest ryzykowny. Zanim jeszcze dowiemy się, jak porusza się rynek. Wiemy, że forex jest ryzykowny. Musimy więc być przygotowani na podejmowanie ryzyka. Poza tym zarządzaj ryzykiem dzięki zarządzaniu pieniędzmi. Są to moje przemyślenia na temat handlu forex. Możesz wyrazić swoją opinię w sekcji komentarzy poniżej. Odbywa się to na wykresach dziennych. Widziałem bar A, który jest przyjemnym, wewnętrznym barem. Ale słupki obok paska A są zasięgiem handlowym. Tak więc czekam na wejście do hossy. Bar B jest doji, co oznacza, że ​​niedźwiedzie i byki są prawie równe. Ale potencjał jako sygnał wskazujący na zwyżkowy trend. Więc próbuję i czekam, czy następny bar jest bykiem, aby wejść do handlu. Okazało się, że to byk i zamknięto tuż nad zasięgiem wewnątrz bar8217s. Więc wszedłem długo pokazany w strzałce. Jak na razie jego 63 pipsy. Nawigacja pocztowa Popularne posty Brokerzy Forex. XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade not. 69 komentarzy Informacje. Forex Filipiny urodziła się, gdy młody właściciel firmy. 38 komentarzy Mój cel handlowy Forex. Cel na rok 2017 25 000 Zysk netto w ciągu 1 miesiąca. 25 komentarzy Jak handlować na rynku Forex. Witamy na kursie Jak handlować na rynku Forex. Na tej stronie ty. 19 komentarzy Strategia handlowa Forex. Autor, będący buntownikiem i totalnym osłem do władzy. 15 komentarzy Dlaczego każdy powinien mieć Trad8230. Im biorę czas wolny od handlu forex jak zauważam, że jestem. 13 komentarzy Forex 101: Forex Basics -8230. W końcu zacząłem pisać post o podstawach f. 13 komentarzy Społeczność dla handlowców amp I8230. Tworzę społeczność dla inwestorów i inwestorów. C. 12 komentarzy Jakie są Twoje cele w Fo8230. 180 pipsów na AUDUSD Gdy ludzie pytają mnie, co robię. 11 komentarzy QampA: jak zacząć i8230. Dzisiaj jest dla mnie dzień odpoczynku. I kiedy czekam na kilka godzin. 11 komentarze Jak handlować na rynku Forex Ostatnie komentarze Ostatnie wpisy Forex i kontrakty CFD to produkty lewarowane, które niosą ze sobą wysokie ryzyko dla twojego kapitału i można stracić więcej niż początkowa inwestycja. Transakcje lewarowane mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów, dlatego upewnij się, że w pełni rozumiesz związane z nimi ryzyko i w razie potrzeby zasięgnij niezależnej porady.

No comments:

Post a Comment