Sunday 3 December 2017

Lmt forex trading system


Dołączył w listopadzie 2008 Status: Członek 75 Postów w porządku, więc użyłem przycisku wyszukiwania i nie widziałem żadnego tematu na ten temat. jeśli już temat na ten temat, proszę usunąć, drogie mody. i jeśli umieściłem go w niewłaściwym podtemacie, proszę się ruszaj. dzięki. na początku wygląda na kolejny oszust: ale po kilku kliknięciach w google dowiedziałem się, że to nie jest EA. jest to tylko metoda handlu, w której wykonuje się transakcje ręcznie, ustawia odpowiednią stop loss i limit docelowy. nie jest też skalpowanie. handlujesz tylko 2-3 razy w tygodniu. kiedy jest sygnał. czasami przegrywasz (według kogoś, kto już go użył, 8 zwycięstw do 3 strat dla niego, IIRC). Czytałem gdzieś, że używa zmodyfikowanej postaci MACD. mając to na uwadze, wygląda na to, że jest to po prostu dobry system transakcyjny. ktokolwiek tutaj użył tego systemu, co myślą diowie: nie popieram tego systemu. Zacząłem ten temat, aby nas uczyć. Nie zarabiam na tym żadnych pieniędzy. LMT-Forex-Formula (Dean Saunders) Recenzja Odwiedź stronę No cóż, nie znoszę być jedynym sprzeciwiającym się głosem wśród wszystkich tych świetnych 5-gwiazdkowych recenzji, ale poprosiłem o zwrot pieniędzy za ten produkt. Pozwól mi najpierw powiedzieć, że Dean Saunders wydaje się być miłym facetem iw tym sensie nienawidzę zostawiać negatywnej recenzji, ale muszę po prostu powiedzieć to tak, jak jest (przynajmniej z mojego doświadczenia). Zauważyłem, że ten system nie zapewnia prawdziwej przewagi, co oznacza, że ​​stracił wiele (lub więcej) transakcji, ponieważ wygrał, a ja nie potrzebuję do tego systemu, mogę po prostu rzucić monetą. Koszt to 149, a ja straciłem ponad tę kwotę, ale przynajmniej mogę uzyskać zwrot 149, więc nie jest to całkowita strata. Przeczytałem recenzję faceta, który mówił o zrobieniu setek pipsów pierwszego dnia. Dobrze dla niego, ale to na pewno nie stało się ze mną. Czytałem podręcznik i podejmowałem transakcje zgodnie z zasadami, ale stwierdziłem, że często takie rzeczy jak sprzedawane są do wsparcia i kupowane w oporze. Niedobrze. Handluję na wykresach 4-godzinnych, i chociaż te mają być dłuższe transakcje, znalazłem kilka transakcji idących prosto do zatrzymania straty w mniej niż 90 minut. Miałem też niektórych zwycięzców, ale znowu, zdecydowanie nie było lepiej niż 5050, więc jak powiedziałem, mogę po prostu rzucić monetę za darmo i uzyskać taki sam wynik, zamiast wydawać pieniądze na system. Może po prostu nie trzymałem się tego wystarczająco długo, kto wie. Chociaż jestem pewien, że Dean stara się zapewnić dobry system, mam wrażenie, że jego nowe życie na jakiejkolwiek wyspie, na której żyje, jest finansowane w równym stopniu poprzez sprzedaż ebooków, jak i handlu. Nienawidzę strony internetowej. Jest wypełniony wszystkimi tymi zmęczonymi działaniami marketingowymi, które widzisz na prawie każdej stronie internetowej, która sprzedaje coś. Rzeczy takie jak: Nie jestem pewien, ile kopii LMT mogę puścić w tej cenie, cena wzrasta do 497 wkrótce, Jeśli zobaczysz znak WYPRZEDZONY w miejscu przycisku zamówienia poniżej, jesteś za późno. Naprawdę chciałbym, żeby ci ludzie nie grali w tę grę. W każdym razie, na pewno nie żałuję ludzi, którzy lubią system i zarabiają z tym pieniądze, które mogą ci się spodobać. Po prostu dzielę się szczerymi opiniami z mojego doświadczenia, co niestety nie było takie, na co miałem nadzieję. LMT Forex Formula Review - czy to oszustwo Kurs systemu handlu forex nie zawiera nic nowego. Składa się głównie z bezpłatnych porad i innych rodzajów informacji, które są swobodnie rozpowszechniane w Internecie. Unikaj tego konkretnego kursu systemu handlu forex i inwestuj swoje pieniądze gdzie indziej. Nie wiele z kursu systemu handlu zagranicznego, ale bardziej książka zawierająca darmowe informacje rozproszone. Niektóre treści mogą być unikalne. Niepolecane. Kurs systemu handlu forex warty rozważenia. Dobra podaż informacji podkreślających większość koncepcji handlu forex. Można poprawić dzięki zwiększonej zawartości. W kolejnych wersjach kurs systemu forex może być bardzo dobry. Jest raczej informacyjny i edukacyjny, ale może wykorzystywać więcej treści poprzez szczegółowe opisy. Kurs na system handlu forex warty twojego czasu i pieniędzy. Bardzo dobra ilość informacji i bardzo edukacyjne. Coś, co ceni nowy sprzedawca lub niedoświadczony przedsiębiorca. Zalecana. Jeden z najlepszych kursów systemów transakcyjnych dostępnych obecnie w Internecie. Bardzo dokładny i łatwy do odczytania, zrozumienia i śledzenia dla każdego nowego inwestora. Całkowicie zagrożone doskonałymi materiałami wiedzy, wideo i audio. Wysoce polecany. L. M.T. oznacza Low Maintenance Trading, która jest odpowiednią nazwą dla tego programu. Chociaż jest to program, który analizuje i odnotowuje potencjalne zyskowne transakcje, nie jest to robot. Gdy istnieje możliwość handlu, podany jest sygnał. Podczas handlu na wykresie dziennym zajmuje tylko 10 minut w celu sprawdzenia transakcji i otwarcia lub zamknięcia dowolnych transakcji. Trzeba przeprowadzić niewielką analizę, ale wszystko jest określone w 47-stronicowym podręczniku. Wystarczy spojrzeć na 4 kontrole, aby ustalić, czy potencjalna konfiguracja handlu jest tą, którą powinieneś podjąć. Naprawdę podoba mi się ten aspekt, ponieważ nakłada mnie na moją transakcję. Mogę zdecydować, jak dobry jest sygnał dla handlu i czy chcę wejść do handlu, czy nie. LMT Forex Formula stała się jednym z najpopularniejszych produktów w obrocie dewizowym. Tysiące kupców już rzuciło się, by pobrać egzemplarz, zanim zostanie zdjęty z rynku. Tak dzieje się, gdy tak wielu ekspertów rynku Forex chwali i poprze nowy produkt. Jeśli jesteś zaawansowanym traderem i już czujesz się komfortowo z tym, co robisz, ale możesz być otwarty na nowe metody handlu, prawdopodobnie szukasz czegoś nieco bardziej skomplikowanego niż formuła LMT Forex. Celem L. M.T. Formuła Forex polega na identyfikacji transakcji, które mogą generować duże wygrane składające się z setek pipsów. To zdecydowanie nie jest program skalpujący. Miło jest mieć program handlowy, który szuka dużych wygranych, a nie program, który po prostu skalpuje rynki. L. M.T. Formuła Forex może być używana do sprawdzania transakcji raz dziennie lub możesz używać programów, aby handlować częściej za mniejsze zyski. Dzięki temu program jest doskonały dla osób, które mają pełne etaty lub dla osób, które chcą być bardziej aktywne w ich handlu. Jeśli chcesz handlować na Forexie, ale cierpisz z powodu wyboru właściwych sygnałów wejściowych lub nie jesteś w pełni zaangażowany w transakcje forex i nie masz pełnego czasu, aby stać przed ekranem kilka godzin dziennie, wtedy formuła LMT Forex jest dla Ciebie. Dowiedz się więcej o formule LMT na rynku Forex, klikając tutaj. przeczytaj ich backtesting i wyniki i wypróbuj je dla siebie Kliknij tutaj, aby odwiedzić stronę LMT Forex Formula: lmtforexformula

No comments:

Post a Comment