Tuesday 7 November 2017

Ce trading system srl


A. Serr. Srl - Frosinone Acustica Ottica Mauro Srl - Frosinone Aetos Srl - Frosinone Ag S. R.L. - Frosinone A. G.B. S. R.L. Prodotti Per LEdilizia - Ferramenta - Frosinone Agenzia Costantino S. R.L. Pratiche Auto - Frosinone Agenzia Immobiliare Immobiliare Frosinone Citta S. R.L. - Frosinone Agri Data Lazio Srl - Frosinone Agri Prevident Srl - Frosinone Agricoltura E Vita Lazio Srl Consulenze Agronomiche - Frosinone Agrizootecnia Di Mario Srl Unipersonale - Frosinone Alba Immobiliare Srl - Frosinone Albergo Memmina - Gruppo Crispino Srl Ristorante - Hotel - Frosinone Alfa Srl - Frosinone Alipas SRL - Frosinone Alonzi e Bietoni Costruzioni S. R.L. - Frosinone Alonzi e Bietoni Costruzioni S. R.L. e - Frosinone Alpine Srl - Frosinone America Latina Srl Studi Radiologici - FrosinoneSelezionare un paese Arabia Saudita Argentyna Australia Austria Belgio Bielorussia Bośnia i Hercegowina Brasile Bułgaria Kanada Cile Croazia Danimarca Egitto Emirati Arabi Uniti Estonia Filippine Finlandia Francia Germania Hongkong Indonezja Irlanda Israele Italia Lettonia Lituania Lussemburgo Macedonia Malezja Malta Maroko Messico Mołdawia Norvegia Nuova Zelanda Paesi Bassi Polonia Portogallo Regno Unito Repubblica Ceca Rumunia Rosja Serbia e Czarnogóra Singapur Slovacchia Słowenia Spagna Sudafrica Svezia Svizzera Tajwan Thailandia Tunezja Turchia Ucraina Ungheria US-Info Wenezuela Wietnam Seleziona una lingua 1. Ce Trading Systems SRLProfil firmy Luxottica jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji i dystrybucji okularów modowych, luksusowych i sportowych o wysokiej jakości technicznej i stylistycznej. Wśród jego głównych atutów silny i zrównoważony portfel marek obejmuje legendarne marki własne, takie jak Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples i Alain Mikli, a także bardzo atrakcyjne i prestiżowe licencje, w tym Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, DolceampGabbana, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany amp Co. Versace i Valentino. Międzynarodowa ekspansja Luxotticas rozwinęła swój zasięg geograficzny na całym świecie. Globalna sieć sprzedaży hurtowej Grupy obejmuje ponad 150 krajów i jest uzupełniona rozległą siecią detaliczną obejmującą około 8000 sklepów, z LensCrafters i Pearle Vision w Ameryce Północnej, OPSM i LensCrafters w regionie Azji i Pacyfiku, GMO w Ameryce Łacińskiej, SalmoiraghiampVigan we Włoszech i Chata szklana na całym świecie. Jedną z przewag konkurencyjnych Grupy jest pionowo zintegrowany model biznesowy budowany przez lata, obejmujący cały łańcuch wartości: projektowanie, rozwój produktu, produkcję, logistykę i dystrybucję. Projektowanie, rozwój i produkcja produktów odbywa się w sześciu fabrykach w Luxotticas we Włoszech, trzech fabrykach w Chinach, jednym w Brazylii i jednym zakładzie w Stanach Zjednoczonych poświęconym okularom sportowym i użytkowym. Luxottica ma również niewielką fabrykę w Indiach obsługującą lokalny rynek. przewiń, aby uzyskać więcej misji Luxotticas jest ochrona oczu i poprawa wyglądu kobiet i mężczyzn na świecie, tworzenie najlepszych okularów, aby zadowolić swoich klientów i zinterpretować gusta i aspiracje konsumentów. Grupa realizuje tę misję w sposób etyczny i odpowiedzialny, angażując całą swoją energię, umiejętności i doświadczenie, będąc świadomym tego, jak ważne są okulary dla dobrego samopoczucia konsumentów, umożliwiając im pracę, czytanie i komunikowanie własnego stylu. Każda kolekcja, każda para okularów jest wynikiem ciągłego procesu RampD, który łączy pasję, innowacyjność i kreatywność z najnowszą technologią i mistrzowskim kunsztem. Duch doskonałości Luxotticas wyróżnia się sposobem pracy, na wszystkich poziomach i we wszystkich obszarach geograficznych. Luxottica jest otwarta na nowe pomysły i sposoby postrzegania, różne modele i kultury, dążąc do ciągłej poprawy i maksymalizacji potencjału firmy na coraz bardziej konkurencyjnych rynkach globalnych. Strategia długoterminowa Luxotticas polega na kontynuowaniu ekspansji w sektorze okularów i pielęgnacji oczu poprzez rozwój różnych rodzajów działalności, zarówno pod względem ekologicznym, jak i poprzez przejęcia. Spółka będzie nadal koncentrować się na następujących strategicznych filarach: integracji pionowej, projektowaniu i innowacjach technologicznych, zarządzaniu portfelem marek, ekspansji rynkowej, dyscyplinie finansowej i rozwoju utalentowanych i zaangażowanych pracowników. Budowanie silnych marek, które tworzą trwałe relacje z konsumentami, jest kluczem do tego, jak Luxottica planuje utrzymać swoją działalność w przyszłości. W tym kierunku kontynuujemy inwestycje, aby wzmocnić i zrównoważyć nasze portfolio poprzez pozyskiwanie nowych marek i dodawanie nowych umów licencyjnych, aby stale przyciągać szeroką gamę konsumentów na całym świecie o różnych gustach i stylu życia. Luxottica dąży do utrzymania i umocnienia swojej pozycji na rynkach, na których działa. Koncentruje się także na ocenie możliwości dalszej penetracji rynków wschodzących, kluczowej siły napędowej długoterminowej strategii wzrostu. Celem Luxottica jest zwiększenie ekspansji rynkowej poprzez silniejszą dystrybucję detaliczną przy jednoczesnej konsolidacji sieci hurtowej i dalszą ekspansję na e-commerce, domy towarowe i sprzedaż detaliczną. Portfel marek Luxotticas jest jednym z największych w branży i stale ewoluuje, a wiodące marki na poziomie globalnym i regionalnym. Portfel jest dobrze zrównoważony pomiędzy markami zastrzeżonymi i licencjonowanymi, połączenie popularności i prestiżu. Obecność Ray-Ban, jednej z najlepiej sprzedających się na świecie marek okularów przeciwsłonecznych i na receptę, oraz Oakley, lidera w kategorii sport i wydajność, zapewnia właścicielowi portfolio silną bazę, uzupełnioną przez Persola, Olivera Peoplesa i Alaina Mikli w wysokiej klasy rynek, Arnette na rynku sportowym i Vogue Eyewear na rynku mody. Oprócz marek własnych, portfolio obejmuje ponad 20 licencjonowanych marek, w tym jedne z najbardziej znanych marek z globalnej branży modowej i luksusowej. Wśród nich: Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Exchange, Brooks Brothers, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, DolceampGabbana, DKNY, Michael Kors, Paul Smith Spectacles, Prada, Miu Miu, Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Ralph, Starck Eyes , Tiffany amp Co, Tory Burch, Valentino, Versace Dzięki silnemu portfolio marek detalicznych, Luxottica jest dobrze przygotowana do obsługi każdego segmentu rynku z różnymi punktami różnicowania, w tym z najnowszymi projektantami i wysokowydajnymi ramkami, zaawansowanymi opcjami soczewek , zaawansowane usługi okulistyczne dla zdrowia oczu. Po stronie optycznej, Luxottica jest liderem w branży wydawniczej w Ameryce Północnej dzięki swoim markom detalicznym LensCrafters i Pearle Vision, w Australii i Nowej Zelandii z markami OPSM i Laubman amp Pank, w Chinach z marką LensCrafters oraz w Ameryce Łacińskiej z marka GMO. W Ameryce Północnej Luxottica prowadzi również działalność licencjonowanych optycznych marek detalicznych Sears Optical i Target Optical. Dodatkowo, Luxottica zarządza jedną z największych zarządzanych sieci wizyjnych w Stanach Zjednoczonych poprzez EyeMed i drugą co do wielkości sieć wykańczania soczewek, z trzema centralnymi laboratoriami, ponad 900 laboratoriami na miejscu w sklepach LensCrafters, w pełni dedykowanym laboratorium Oakley i dodatkowym obiektem z siedzibą w Chinach.

No comments:

Post a Comment