Sunday 19 November 2017

Strategia forex na niskim poziomie


Strategia Nth Degree Advanced by Forex Secrets forexstrategysecretsnth-degree Cena oryginalna: 495 Otrzymasz. Nth Degree Advanced Outline Support Tools - Instalacja wideo dla wskaźników - Wave Alert Indicator - Instrukcja wideo dla Wave Wave Wskaźnik instalacji na platformie MT4 Dwa wskaźniki punktu obrotu - Daily Pivot Target (do codziennego użytku) - AusDoc-PivotsPlus-V1 (Symulowane transakcje) - Daily Pivot Targets (do codziennego użytku) Sugerowane ustawienia wskaźnika - AusDoc-PivotsPlus-V1 (Symulowane transakcje) Sugerowane ustawienia wskaźnika Moduł 1 PIVOT POINT WPROWADZENIE - Pivot Points Podstawy - Pivot Points Strategia handlowa Moduł 2 ELLIOTT WAVE, FIBONACCI i PIVOT POINTS MADE EASY - Elliott Wave Presentation - Fibonacci Made Easy - Pivot Points Made Easy Module 3 KORZYSTANIE Z NARZĘDZI WSPÓLNIE - Fibonacci i punkty obrotu razem - Fibonacci, punkty obrotu, fale Elliotta i, AO razem moduł 4 DODATKOWE narzędzia do maksymalnego zysku - Wave Entry Alert, AO i Przenoszenie średnich - zestaw ustawień polaryzacji stron 5 65 STRONA PISEMNA DOKUMENT - Prezentacja Wave Elliotta Nazywają to N-tym stopniem. Ten zaawansowany system handlu Forex polega na generowaniu ogromnych ilości pestek przy każdym handlu Chciałbym podzielić się moim doświadczeniem z systemem obrotu N-stopniowego wprowadzenia Launch Pad. Kupiłem system handlu Launch Pad w maju 2008 r. I Nth degree (system handlu wersjami beta w dniu 7 listopada 2008 r.) Zacząłem od rachunku handlowego o wartości 2000 dolarów w maju 2008 r. I obecnie mam 6100 dolarów, ale od tego czasu zabrałem 800, żeby zapłacić za materiały na nową podłogę kuchenną, kolejne 800, które dałem mojemu daltonowi, i 600, by spłacić kartę kredytową. System N-tego stopnia dał mi pewność siebie i narzędzia niezbędne do uzupełnienia mojej Nie martwię się już o wypłacanie pieniędzy lub przegrywanie 100-300 na niektóre transakcje. W rzeczywistości od czasu do czasu będę nagradzać siebie lub oszczędzać na deszczowy dzień .. Cóż za WIELKIE POCZUCIE Mam nadzieję, że pewnego dnia będę mógł uczyć moje dzieci i inni w tym systemie, więc będą mieli umiejętności niezbędne do zwiększenia ich bogactwa, aby pomóc sobie i innym osobom, jak stare przysłowie, dać komuś rybę, którą jedzą przez jeden dzień, nauczcie kogoś, kto łowi ryby na całe życie. Mam nadzieję spotkać się z tobą i Jedem, aby osobiście ci podziękować r Trinkala Chesapeake, Virginia Wideo 1: Rozczarowujący handel dla Kirka Film pokazuje transakcję, w której Kirk zrobił miejsce, w którym stracił 200 pipsów i zamiast tego zrobił tylko 87 pipsów. Zanim odkryłem tajemnice strategii Forex, moja transakcja była niespójna i nieudana. . Po pracy z platformą startową i N-tym stopniem, robiłem dużą liczbę transakcji, które przekraczały 100 pipsów, a niektóre transakcje przekraczały 200 pipsów. Pewnego dnia, pomiędzy wieloma transakcjami, zarobiłem ponad 700 pipsów Forex Strategy Secrets była najlepszą inwestycją, jaką kiedykolwiek zrobiłem w zakresie handlu walutami. Pomimo, że Jump Start i Launch Pad są niesamowicie przydatnymi i potężnymi systemami transakcyjnymi, strategia handlowa Nth Degree przenosi handel na wyższy poziom. System nie tylko oferuje bardziej przejrzyste i bardziej precyzyjne punkty wejścia i wyjścia, ale także pozwala inwestorom maksymalizować zyski dzięki definitywnym sygnałom dodatkowym. Korzystając z systemu handlu Nth Degree, biorę mniej transakcji tygodniowo, ale moje pipsy i procent zysków wzrosły. Jest to zaskakująco prosty system do użycia i szczerze go polecam. J. Hansen Eastern Idaho Moim celem było nauczenie się handlu od kogoś, kto zarabia na życie. Byłem po pełnym prostym systemie transakcyjnym, który uczy, jak właściwie zarządzać ryzykiem i marżą. System, który uczy jasne, spójne sygnały wejścia i wyjścia, a także sposób dodawania do pozycji. Od kiedy przestudiowałem i zastosowałem Jump Start, Launch Pad i teraz Nth Degree, widziałem, że powyższe cele zostały spełnione. Nth Degree dodał do poprzednich dwóch w wielkim stylu i wyjaśnia każdy z moich powyższych celów. Handluję bardziej konsekwentnie i buduję rachunek depozytów zabezpieczających w stabilniejszym tempie niż kiedykolwiek wcześniej. Ten system jest pełniejszy od początku do końca, niż jakikolwiek inny system, za który kiedykolwiek płaciłem i który sprzedawałem. Poleciłbym go każdemu, kto szukałby tych samych celów. Aaron Chandler Boise, IdahoNthDegree Strategy Dołączył do maja 2017 Status: Członek 9 Posty Witam wszystkich, zacząłem studiować na rynku Forex w maju 2017 roku i podczas całego mojego okresu testowania nigdy nie widziałem czegoś, co mogłoby mi zapewnić dobre wpisy. Chciałbym wyjaśnić, że nie jestem częścią zespołu komercyjnego ani nic takiego, jestem tylko handlowcem, który testuje ich system, na podstawie filmów udostępnionych na youtube. Moją główną intencją jest tutaj dzielenie się pomysłami ideowymi. Więc zacznę umieszczać moje konto demo tutaj myfxbookmembersdasdfmanual451514. proszę zignorować wielką wypłatę, ponieważ otworzyłem duże partie zamiast małych. Ludzie, nie próbuję się pochwalić, po prostu umieszczam to tutaj dla moich osobistych analiz, ponieważ na mt4 nie widzę wszystkich wykresów, danych, które generuje fxbook, może jutro po jutrze mogę wysadzić to konto, ale Ill staram się zachować to z pozytywnymi rezultatami, mam nadzieję, że jest jeszcze jedna osoba, która mówi o tej strategii, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, przejdź do pipcopforumsgeneral. - degree-9.html Tak więc, jeśli chcesz korzystać z tego systemu (bez alertów), śmiało, ponieważ wszystko, co musimy wiedzieć, to jak czytać i używać straty, więc, ponieważ na YouTubie jest dużo filmów, może ci bardzo pomóc. Jeśli chcesz się bardziej zaangażować, możesz kupić całą swoją paczkę i mieć wszystkie rzeczy. Mam tylko wskaźniki, które wykorzystują i pokazują na swoich filmach, na ich podstawie możemy działać. Dodałem szablon i obraz, w którym umieszczam pionowe linie wskazujące pozycje. Ci faceci mają ponad 200 filmów na youtube wyjaśniających strategię na przykład: youtube. comuserForexStrategySecretsfeaturewatch Podstawowe zasady to: 1 - Znajdź główny trend na większym TF, załóżmy, że 4H, w górę trend. 1.1 - Wskaźnik heiken ashi musi być zielony 1.2 - OSMA musi być powyżej linii zerowej (bardziej konserwatywny sposób) 1.3 - AO (Awasome Oscilator) musi być powyżej linii zerowej (bardziej konserwatywny sposób) 2 - Przejdź do mniejszego czasu frame, jak H1, M30 i: 2.1 - Wskaźnik heiken ashi musi być zielony 2.2 - OSMA musi być powyżej linii zerowej 2.3 - Musi to być skrzyżowanie pomiędzy SMA3 i SMA5. - Chcę wyjaśnić, że ten system ma o wiele więcej do omówienia, jeśli chcesz iść dalej, możesz kupić cały system. Jestem tutaj, aby pomóc ludziom w handlu, używając tego, w oparciu o moje zrozumienie. Później będę publikować wideo, aby lepiej to wyjaśnić. Best, Diones skype: severinodf Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Nth Degree Nth Degree Main Course Outline Przegląd Nth Degree 8211 Obejrzyj i obejrzyj następujące wideo8217s: Instalacja AO, Fractals, Bar Zmiana koloru za pomocą fraktali Convergence, Divergence, Congruence (Video 1 Konwergencja, Rozbieżność, Kongruencja (Wideo 2) Siodło Kupuj-Sprzedaj Niebieskie Światło Specjalne Punkty Odmowe 5 Handel alarmami Za pomocą AO znajdź system Trend Trade Grader Znajdź trend za pomocą systemu równiającego Trade Tracker Współczynnik WinLoss Pobierz Trade Tracker pdf Moduł 1 8211 Identyfikacja kierunku trendu i kierunku zmian kierunku Znajdowanie transakcji za pomocą wykresów 1 i 4 godzin Szukanie transakcji za pomocą HeikenAshi i niesamowitego siodła oscylatora BuySell: Handel Retracements Identyfikacja trendu z AO Jak korzystać z fraktali 8220Saddle Buy8221 i 8220Saddle Sell8221 Sygnały Konwergencja i dywergencja Konwergencja i dywergencja 2 CDC Secret 4 CDC Saddle BuySell Długie i krótkoterminowe trendy Moduł 2 8211 Dowiedz się wielu Ent ry i Sygnały wyjściowe Odmierzanie czasu Twoich wpisów 2 Sygnały wyjściowe Sygnały wyjściowe 2 Sygnały wejściowe Webinar Sygnały wyjściowe Moduł webinarium 3 8211 Maksymalizuj swój potencjał Symulowany handel Symulowany handel 2 Plan handlu Nth Degree i zasady handlu Dziennik handlu Nth Degree Skuteczność Trackera Handlowego Tutorial i Pobierz Day Trading Jak handlować podczas pracy Pełne etaty Zarządzanie transakcjami Moduł 4 8211 Znajdź wysokie prawdopodobieństwo Transakcje Off Punkty Sygnały Off Points Signals 2 Identyfikacja trendu za pomocą modułu AO 5 8211 Add On Signals Jak korzystać z Early Bird i Norwood Alert SALT Your Transakcje Handel Niebieskie światło Specjalna strategia Niebieskie światło Specjalna strategia 2 Niebieskie światło Specjalne: Day Trading Niebieskie światło Specjalne: Swing Trading Niebieskie światło Specjalne, poza punktami Moduł 6 8211 Rozwijaj swoje umiejętności inwestycyjne i powiadomienia Więcej Fractal Dodaj Sygnały Jak korzystać z alarmów Norwood z N-tym stopniem Analizuj alarmy, aby potwierdzić sygnały Jak wybrać dobry znak ostrzegawczy als Alarmy i sygnały wyjściowe Alarmy i sygnały wyjściowe Ciągłe alarmy i inne sygnały alarmowe Alerty i handel Alerty trendów ze wszystkimi wskaźnikami Strategia Early Bird z Norwood Alerts EB z Nth Degree Nth Degree Symulowane Trading Nth Degree Symulowane Trading 2 Nth Degree Manual F12 Symulowane Handel (ważne) Jak znaleźć dobre sygnały ostrzegawcze Copyright 2017 Forex Strategia Secrets and Forex Zysk Classroom Wszelkie prawa zastrzeżone

No comments:

Post a Comment